Friday, March 1, 2013

AWKWARD

Assalamualaikum!

aku balik!!!yeay!unbelievable rite??

ok ok,,pertama sekali nak cakap pasal entry sebelum ni,,memang rasa macam kena splash dengan air longkang bile dekat sekolah si natasya nazar berkata
"piqah,,its wakaf che yeh,,not warkah che yeh!"


sebek tak??sememangnye masa tu aku tak sabar gila babeng nak balik rumah sebab nak delete entry tu,,tapi bila dah sampai rumah ni rasa macam membazir lah pulak,,bukan ape,,aku da pepenat menulis,tibe tibe padam,,bazirkan,,

then,,kat sekolah jugak si fazreena selalu cerita pasal running man,,aku suka dengar die bercerita,,macam mende real ade kat depan mata,,well,baru aku perasan,dulu takde orang pun cakap pasal RM ni,,naik tahun ni baru rm up,,dah jadi macam 'runningman wave' da,,

aku jumpa mende ni kat google..kelakar giler..*gelak*

okehla,,thats all,,nak pi beli barang,,esok kan nak balik sekolah,,oh geez,,sekejap nye cuti,,ok lah,,bai!

No comments: