Tuesday, March 26, 2013

STRESS!

Assalamualaikum

dengan ini saya nur shafiqah telah menemui cara yang terbaik untuk menghilangkan stress bagi perempuan,,
caranya ialahh..........
.
.
SHOPPING!!!

gila lah aku nih!,,pertama sekali aku nak bagi warning,,memang korang akan hilang stress tapi tapi tapi korang jangan salahkan aku bila stress korang bertambah sebab duit sememang nya akan berkurang,,sama lah macam aku,,tapi aku ni kes lain pulak,,tak stress pun tapi shuka hati haku je bazir duit,,tak pasal pasal habis sheratus aku..



credit to MEGAMALL KUANTAN

  1. bantal peluk berharga RM38      - di atas kepakaran aku menawar dapatlah RM25 :)
  2. jam loceng berharga RM19.90   - atas jasa baik tauke jam dapatlah RM15 je :)
  3. jam tangan berharga RM48        - dapat kurang sampai RM25 :)
  4. koleksi mr midnight dan sherlock holmes berharga RM31.50 - memang tak dapat less lah kan


selepas dah tambah tolak tambah tolak dengan choki choki n ais krim watsoeva,melayang lah seratus aku macam tu je,,jadi pengajarannya rancanglah pembelian anda,, :)


No comments: