Saturday, January 12, 2013

forgive me!!

waaaa,,akhirnya selepas cuti tambahan 2 minggu aku akan balik jugak asrama,,eh wait wait,,lupe plak,,

Assalamualaikum, >.<

tadi aku pi tengok asrama,,selesa gilerrr,,superb lah,,terbaik lah kerajaan,,pastu aku tengok cikgu2 bersemangat tolong pasang langsir,kemas rumah tu,mulalah aku rase macam ah ah ah,,aahahaaha,,terharu kot..ye r..aku pun banyak jugak silap salah nye dengan cikgu,,



FORGIVE ME TEACHER..

berdrama pulak,,WOIHH,dah pukul 1 pagi,,terkejut eden..bio ngn fiz xsiap lagi,,buat ke tak??buat ke tak??buat ke tak??aduhh,,aku dah la ngntuk ni,,buat lah,,demi cikgu,,aicey piq,,sejak bile haa??haha,,

k lah,,memandangkan ni post akhir sebelom sekolah,aku nak berdrama sikit,,to u allssssssssssss,,wish me luck k for spm,,kalau boleh titip kanlah nama ku di dalam doa mu,,woicey,,

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalameaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamesegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakauaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!1!!!!!!!!!!!!!

ahaha,,dapat x hidden meseg tu??xdapat???jgn tanya sebab aku takkan bagitau,,mak aii,,serabutnye,,k lah,,asyik mengadap sini je sampai bile xsiap keje aku.so..nite2 fellow creatures of the night,,

No comments: