Friday, January 4, 2013

yahooooo~

Assalamualaikum

semalam syemo datang rumah aku,,lepak lepak,,then die bukak blog aku,,die tanye "piq,kau tak buat ke entry pasal kita keluar haritu"

okehlah,,diatas permintaan syemo, kali ini aku akan buat entry pasal kiteorang (aku,syemo,my sis,) keluar banda haritu,,pelik jugak kenape kan,,mula mula keluar sebab ingat nak teman syemo beli baju sekolah je,then mulalah perjalanan kami sebagai teenager,,hohoho

dari Kamdar kiteorang jalan kaki pi ecm,,ingatkan nak naik rapid/teksi tapi alang alang dah dekat kan ape salah kiteorang jalan kaki je,,walaupun hujan renyai renyai..KASI REDAH JAA!!!

sampai sampai terus pergi makan kat Sri Affa,,bak kata syemo 'jom cuba sesuatu yang baru',,


adik aku order mee tomyam n apple juice,,(sama macam aku)


syemo order nasi goreng cina n bandung special

dah siap makan kiteorang jalan jalan,,hajat nak cari kasut sebab...........korang tak perlu tahu kot..nanti syemo ketuk kepala aku,,hoho

nampak je sign board ni kat salah satu kedai kasut tuh, teros kiteorang masuk tanpa fikir panjang,,hehe,,yang murah ada nape nak cari yang mahal ye dok..huhu,,untie tu sebok nak interframe,,jahat tak aku,

pening kepala syemo nak cari kasut,,banyak giler kot pilihan,,

turn aku pulak pilih,,syemo dah dapat kasut die(yang kaler hijau tuh)..memang die xpandang dah yang lain,, =,='

tu dia,,selepas dipaksa oleh syemo,,aku pun belilah kasut ni,,harga dia boleh tahan lah,not bad,,


dan lagi bergambar,,hehe..kenapa aku kena mosaic???sebab korang pasti taknak tengok muka aku time tuh,,seres korang akan taknak tengok.,fuuhhh

so,,thats all,,siap pun assignment aku kali nih,,hah,*koya*.


2 comments:

tasyanazar said...

piq mana gambar kau?akuu nak tengok.wuu T^T

piqah said...

xbanyak lah,,hehe