Friday, January 4, 2013

*speechless*

Assalamualaikum

hoho,,cuti tambah lagi weh,,baru aku ingat nak buat entry perpisahan tadi,,bile dapat tahu je extend teros koi delete,,malu weh..hehe..

act aku rindu nak sekolah,,thats weird kan??bukan ape,,
SAYA NAK SPM DAH AWAK!!!!!
yelah,,dah lah tahun depan for sure takde prep malam untuk 3 bulan..yelah,,sape nak anta kami ni pergi prep..kami kan duduk lua,,ocecet,,then,,aku rindu membe2,,aku rindu nak berebut tandas,,semua semua lah,,tapi bila aku dah sampai sekolah nanti mesti aku tampar diri aku sendiri sebab cakap camni,,hehe..

nampak tak yang aku semangat??

baju baju atas katil tuh yang aku nak pack lah,,jangan korang pikir lain pulak,,kang ada pulak orang kate aku ni pemalas lah ape lah,,eh eh,,bukan nak kate aku ni rajin,,tapi tapi die macam ergghhhhh,,

*speechless*

*speechless*

*speechless*
.
.
.




No comments: