Tuesday, January 1, 2013

taraaa~

Assalamualaikum

erm,,walaupun orang kata cam sakai buat dua entry dalam satu masa tapi aku nak buat jugak,,hoho,,tak kesah lah orang tu nak kata ape,,

tahu tak lagu nikita willy-ku tetap menanti??tahu tak??hahh,,kalau tak tahu baik kau cepat2 google ke youtube ke,,aku paksa ni,,serious aku paksa,erk,,papelah,,

nikita willy

oh aku kena akui,,nikita sangat comel..ouh ye,,just nak cakap lagu ni ade sentimental value jaa,,haha,,seres aku rasa seksa gile kalau denga lagu ni,,sebab aku teringat kisah dulu dulu masa 2012,,n guess what,,aku sememangnya tengah dengar lagu ni sekarang,,hehe..(oh piqah,,kau memang suka seksa jiwa kau)

haaaa,,nak tau tak..tahun ni(2013)  buat julung julung pertama kalinya sepanjang persekolahan aku akan pakai baju warna lain selain putih.,yolahh,,bak kata nazrina 

akhirnya piq,dapat jugak aku tengok kau pakai baju biru.. 
 
mak aku pun semangat jahit baju biru aku tuh,,yelah,,selama ni mane penah anak dia jadi pengawas,,hehe,,kau ni piq,,cakap macam bagus je,,librarian je pedehel,,hehe,,xkesah lah,,yang penting bukan baju putih,,

erk,,baju aku mak aku yang jahit k,,*gamba dari pak cik google*

sensei ada kata

jadi librarian ni bukan setakat jage library je,,mesti jage pelajar biasa sekali.. 

fazu,atiqah,amy korang ingat tak moment dalam bilik kaunseling tuh,,hehe

aku tak tahu nak kata apa dah,,tak happy pun sebenar benarnya,,tapi bak kate fazu kite kena koya cool lah,,yeah,, 
okeh,,gtg,,

No comments: