Wednesday, January 9, 2013

release tension

Assalamualaikum

1..2..3..4..5..6........

WHAT TA FAT!!!

dah 10 jam rupenye aku mengadap laptop buat keje sejarah..amboi piqahhhh,,kalo buat keje berkire sangat,,kalau main game sampai tak tido langsung ko tak kesah pon,,ihik ihik(gelok mintok kena baling dengan tukul),,bukan ape,,aku ni kan rajin,,dah tak sabit situ,, =.='

i love rekkit,u love rekkit,rekkit rabbit,,lalalala
payoh payoh kalau memalam bute tengok rekkit rabbit,,terngiang ngiang lagu die,,eh before that nak cakap yang entry yang ni takde hala tuju sikit,,

tadi aku buat hw sejarah nota TINGKATAN 5 bab 2..tingkatan 5 dah koi,,katenye,,pastu buat buat buat aku rasa lain macam,,asal aku macam pernah baca tajuk ni,,yelah,,aku pun tak pernah bukak buku sejarah,,mane lah tahu tajoknye,,aku hentam jelah,,pasal anak mat lela gila lah,,pasal Dato Bahaman la,,pasal pasal pasal lah,,pastu aku buat lah research,,oijoy,,naseb baik betul apa yang aku buat tuh,,okeh tamat,,

erm,,ape lagi ek,,ouhh ye,,boleh tak korang tolong follow blog kak ipar aku ni,,,tekan sini,,die dah jadi agen sophie paris,,kalau taknak beli pun,sebagai support maybe,,boleh?okeh tenkiu,,eh eh eh,,lupe nak cakap,,blog die tu aku yang buat,,sebab tu blog tu macam kanak kanak tak cukup kasih sayang sikit,,hehehe

Sophie Paris ~Selamat Datang~


lastly,,nak cakap terima kasih kat tasya untuk  link  nota sejarah ni n nota nota lain,,

so,,thats all,,

No comments: