Wednesday, December 26, 2012

keychain~~

Assalamualaikum

ihiks,,uhuks,,ahaks,
entry kali ni aku nak cerita sikit pasal hobi aku yang dah aku semai dari kecil,,hamboih kau,,kecik kecik dah ade hobi,,erkk,,tak salah kan??

hobi aku ialah
.
.
.
tadaaaa....

mengumpul keychain!!!
okeh okeh,,setakat ni aku dah berjaya kumpul berapa keychain entah,,tak pulak saya mengira nye,,hehe,but,,tahun ni saya dah kumpul 4 keychain,,amazing giler dasyat kau,,tapi tapi tapi harus kau ingat keychain itu bukan aku yang beli,,membe yang kasi,,hehe

dipersembahkan keychain2 yang comel lagi miut gituh
.
.
tadaaaa

hoho,,yang ni someone yang bagi,,lawa giler kot,,bershiny gituh,,hehe

yang ni nani yang bagi,,dia beli kat cameron time raya,,kelasss kau raya kat cameron,,huhu

ni syemo yang bagi,,SABAH WEHH!!!,,shooo shomelllll~~

nampak tak ke-desperate-an aku tuh,,keychain UMT pon aku rembat,,hehe

yang ni abang aku bagi,,mana dia dapat korang tak perlu tahu,,hehe

yang ni my sister in law yang bagi,,wah wah,,shweet tak die,,huhu

haa,,yang ni pon kak ipar yang bagi,,sempena befday aku kot,,hehe

haah,,nampak tak tahap ke-excited-an aku menulis entry ni,,sampai gambar bukan keychain pon aku masukkan sekali,,btw tenkiu bebanyak kepada yang memberi,,i appreciate it,,so korg dah tahu kan befday aku tahun depan nak bagi ape??hehe,,pi melancong sementara ade mase pastu beli keychain ke aku banyak2,,hehe

nampak tak aku teringin sangat,,nampak tak???hehe ^.^

kalaulah aku beli keychain kat padang besar dulu dapat lah tambah lagi satu collection,,huhu  :')

so thats all,,one more time,,terima kasih ya kepada nani,syemo,UMT,angah,kak zura n sumone yang dah bagi keychain tuh,,insyaallah takkan hilang,,hehe

Assalamualaikum

No comments: