Sunday, December 9, 2012

misteri pemadam

Assalamualaikum

tadi aq pi selongkar bilik aku yang gorgeous nih,,oh abah kau!!,,see apa yang aku jumpa,,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaa!!!


terkejut tak??haha..takde pape pon ler,,kotak tu simbolik yang aku xjumpa pape,,tu yang aku terkejutnya,,niat dihati nak mencari pemadam monami yang aku campak semalam,,it was quite surprising when my eraser can turn into an invisible eraser,,aku pon terpikir pikir,,dalam bilik aku ni ade sesuatu ke??yelah..korang faham lah kan maksud aku dengan SESUATU tu,,
mesti ade mak jemah mak jemah yang akan cakap  

                                                alah,,bilik bersepah lah tu,,


eh eh,,tolong sikit,,erk,,ermm,,xnk komen lebih2 lah pasal tu,,hehe :P

pastu aku terjumpa diari aku time kecik kecik dulu,,amekaww,,tecik tecik dah ade diari,,maju piqah ler ni,,haha,,aku pon bace lah,,dengan hidung yang kembang kempis kembang kempis tahan gelak (almaklumlah xleh wat bising sbb ade penghuni bilik yang tak bangon lagi) aku pon berlari keluar then gelak puas puas,,giler kau tak gelak..

geramnya aku dengan beliau nih,,dah banyak kali aku ketuk rumah die,,xmenyahut pun,,takpelah,,nanti kalau die datang rumah aku malas layan die,,aku malas kawan die,,bencinye,,

haha,,aku juz nak highlight yang ''aku malas kawan die'' tuh,,haha,,boleh pulak kawan pon malas,,tapi aku gelak gelak pon tu aku punye buku,,terase ditertawakan oleh diri sendiri lah pulakk,,hehe,,k lahh,,




No comments: