Friday, December 21, 2012

krik~

dingin,,
malam yang menyelubungi,,
dingin sayu dalam hati,,
berbicara bersendirian..

amekaww,,bile aku dah start menyanyi lagu ziana ni bulah lah nak terangkat angkat kening aku nih,,
wo wo wo,,lupe plak,,

Assalamualaikum

kali ni aku nak cakap/cerita/taip pasal INTEK sekolah aku tahun depan,,like what my mother said,,nampaknye tahun depan semua benda telah diatur,,daripda katil sampai lah loker,,giler lah,,sampaikan masa untuk berdaftar pon ditentukan,,apakah semua ini???ffffuuutt,,nonsense

aku try lah tanye membe aku skolah luar,,dyeorg punye pntadbiran same ke macam sekolah aku,,guess what they say???>ouh lupekan,,aku xtanye dyeorg pon< :DD

tadi aku try lah stalk budak2 kat fb nih,,pastuh aku jumpa lah video senior sekolah aku,,lawak giler..nazrina!kau serious kena tengok video nih,,haha,,kau mesti tengok!

then,,ouh ye,,tahun depan aku satu kelas ngan nazrina,tasya,aimi,syemo,alya n buddyz aku y len,,seres aku akan sukakan nya,,tapi aku tetap xkan lupe kenangan aku sekelas dengan cechaa,tiqah,nisah n budak 4 eins y akan menjelajah ke 5 arch,,seres aku xkan lupe,,


bubye fellow creatures of the night/day :')

2 comments:

NasratulUliya :] said...

nanti saya jadi robot lahh gamaknye . doh , semue benda diaturkan ? harharhar:DD

piqah said...

haha,,nampak nye camtulah,