Tuesday, December 25, 2012

CURI LAPTOP!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum

jeng jeng jeng,,tadaaaaa!!
aduih,,aku memang fail kalau nak mulakan karangan,,eventhough aku xberniat pun nak buat karangan,tapi aku memang fail nak mulakan sebarang post,,eh,,bukan post,,die lebih kepada arrgghhhhhhhh,,papelah,,korang faham la maksud aku kan,,

ni ha,,nak cerita pasal kejadian tanah runtuh kat sekolah aku,,walaupun dah ramai yang bercerita mengenainye,,tapi aku nak bercerita jugak,,just nak cakap penempatan aspuri sangat tak selamat dengan ketiadaan pagar,,so,extend cuti please,, :DD

erm,,aku dah pun beli barang2 sekolah,,cuma satu je xjumpa,,aku dah cari kat kuantan parade,,kat giant,,semua tempat takde mende ni,,jangan tanya sama saya apakah benda itu kerana saya segan mahu bagitahu,,hehe,,kesian tasya semalam kena layan kerenah aku cakap pasal mende ni,,eh,,btw tasya sekarang makin happy,,untunglah awak ye..hehe

tahun depan nak espiem dah aku nih,,syemo aku tengok semangat die berkobar kobar,,mula lah eden rase macam berkobar jugak semangat nih,,rase macam jelah..

tahun depan aku akan pastikan dorm aku akan menang anugerah dorm terkotor terbersih,,walaupun sekali,,banyak kali pun takpe,,hehe,,

ouh,,lupe nak cerita pasal perkara berkenaan tajuk aku tuh,,the thing is,,xde pape pon,,hehe..tiada kecurian laptop pon yang berlaku,,harap maklum ye,,

btw,,PIQAH DAH PANDAI MAIN DOTA,

huhu,,

sekian,,

2 comments:

NasratulUliya :] said...

eish kak piq niee . engat laptop mane kene curi . tak sabet langsong dengan post . wahaha >..<

piqah said...

hahaha..xde idea nak bagi tajuk,,^.^