Sunday, December 9, 2012

random post

Assalamualaikum

niat dihati memang nak marah pon,,rase macam nak menyumpah seranah,,tapi xmanis plak xde angin xde ribut awal2 entri tros nak wat dose ye dok..kang xpasai2 set2 primadona pnggil aq pi dieorang punye show,,haha,,""k,,memang xsabit sesangat''''

hah,,tasya tengah update blog aku ni,,
mende??ingat aku xpandai update ke..

bukan xpandai,,cuma malas..xpandai pon ade sikit,,hehe,tpi beselah,,biasanye kalau pro yang buat mungkin agi kemas kot,,kena lah merendah diri sikit,,bak kate kak long alya kami,,

''tasya nih kalo wat kerja mesti kemas''

see??dripada aku yang buat pastu da jadi xserupa blog baek aq suruh tasya..selamat dan suci,,amboi,,ceramah pnjg lebar,,mainpoint dye nak ckap 'TASYA UPDATAE BLOG CEQ'je,,

okeh2,,aq ase da bole masok part sumpah seranah dah ni,,tpi xdelah nak menyumpah pon,,xmanis la plak bgi seorang gadis mencarut ye dok,,ni sume penangan rncangan ''SEMANIS KURMA'..bagos2..herm,,juz nak ckap cukop2 lah maen kan perasaan kami ye,,bukan ape,,kite same2 menjage lah kan,baru termantopp!!

haahh,,tadi tengok Harimau Malaya vs Thailand,,spnjg 16taon aq idop 1st time aku tengok perlawanan bola full set,,daripada separuh masa pertama sampailah kedua,,n hell yeah,,aku dah mule sukakannya,,unbelievable,,
Assalamualaikum

No comments: