Monday, December 10, 2012

destinasi cinta (^.^)

Assalamualaikum

Tadi aq tengok DESTINASI CINTA BERSAMA AIR ASIA..
oh mak kau,,,mule lah aku terbayang macam2,,keluar lah gempulan asap atas kepala,,nak pi honeymoon kat situ lah kat sinilah,,pastu bace pulak blog raja pasal melancong bagai,,lagi bersemarak rasa nak mlancong tu..tapi pape pon aku da ada tempat impian aku sendiri,,semestinye bukan dalam Malaysia,,hehe,,bukan xnak cuti2 malaysia cuma,,,,,alah beselah,,name pon tempat impian,,now,,

lihatlah dunia destinasi yang akan aku pergi nanti,,

tadaaaa..


mesti ramai yang tau ni pintu pagar istana mane,,opkos lah PRAGUE,,aq teringin nak pi sane,,tapi aku xnak pon pi istana dye,,just nak jejak kan kaki kat situ,,thats my will..da besar aku nak kumpul duit banyak2 pastu nak bawak famili (suami pon boley :P) pi sini,,Insyaallah,,hehe,

nak cite pasal prague nih,,dye punye climate cam oceanic skit,with warm summers and chilly winter,,yang best tuh dye punye astronomical clock,

beautiful !!

time malam suasana cantik giler,,amboih piqah,,kau cakap macam pernah pergi sane je,,hehe,,xlah,,google kan ade,,*winkwink*

n antare tarikan lain2 yang menarik ialah...
.
.
.

PRAGUE!!HERE I COME!!!

pastinye aku akan try jejak kan kaki aku kat situ,,yeah,,semangat semangat!!

selain prague aq teringin nak pi HONG KONG DISNEYLAND,,bagi seorang yang fanatik katon cam aku ni,,aku ase itu adelah tempat yang wajib kena pergi,,ye r,,syok kot!!




tu dia tu dia!



terbaikk!!



HONG KONG!!!HERE I COME!!!

tu kalau luar negara,,tapi kalau dalam negara aq teringin nak pi CAMERON HIGHLAND,,hehe,okeh aku kuno,,so wat??
aku penah pi situ time kecik n aku harap dapat pi situ lagi,,act,,aku suke tempat sejuk,,nak campak aku kat antartika pon aku sanggop,,tapi jangan melampau sangat kak nak campak aku kat situ kan,,hehe
so thats all for now,,
peace yow!

3 comments:

Aimi'Aqilah said...

wuu >< pieyq pergi dengan hemohemo:D

tasyanazar said...

hahaha piq pergi dengan hemo hemo :P

piqah said...

insyaAllah,,haha,,~ngarut~